FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
        1.  GDZIE DOSTARCZACIE KWIATY ?   
  • Kwiaty dostarczamy na terenie miasta Poznania
      2.  CZY ZA DOSTAWĘ I BILECIK DOLICZANA JEST DODATKOWA OPŁATA  ?
  •  Nie. Podana cena bukietu jest ostatecznym kosztem i zawiera usługę doręczenia bukietu (0zł) do odbiorcy oraz koszt bilecika (0zł) na terenie Poznania.
      3.  CZY W KWIACIARNI www.poznanflorist.pl MOGĘ ZAMÓWIĆ KWIATY Z DOSTAWĄ W OKOLICACH POZNANIA ?
  • Możliwa jest również dostawa kwiatów poza Poznań, za co doliczana jest dodatkowa opłata w zależności od odległości. Skontaktuj się z nami w celu jej ustalenia.
        4.  DLACZEGO MUSZĘ PODAWAĆ NUMER TELEFONU ODBIORCY KWIATÓW ?
  • Przed dostawą kwiatów kontaktujemy się telefonicznie z odbiorcą kwiatów w celu upewnienia się czy jest obecny pod wskazanym w zamówieniu adresem w wyznaczonym przedziale czasowym. Jeśli nie, to umawiamy się na inną godzinę. Podczas telefonowania nie zdradzamy, że przesyłką są kwiaty ani kto jest jej nadawcą. 
        5.  JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ? 
  • Zamówienia przyjmujemy przez stronę sklepu internetowego www.poznanflorist.pl, e-mailem biuro@poznanflorist.pl lub faxem na numer (61) 642 71 02.  
        6.  DLACZEGO MAM WYBRAĆ KWIACIARNIĘ POZNAŃ FLORIST ?
  • Nasza poznańska kwiaciarnia internetowa www.poznanflorist.pl powstała z pasji do kwiatów i chęci bezpośredniego dzielenia się nią z innymi. Kupujemy kwiaty pod konkretne zamówienie, dzięki czemu mają Państwo gwarancję, że kwiaty są świeże, bo kupowane na giełdzie kwiatowej specjalnie dla Państwa. Oferujemy duży wybór świeżych kwiatów, konkurencyjne ceny, 100% zaangażowania, opanowane techniki florystyczne i doświadczenie. 
       7. ILE CZASU PRZED PLANOWANYM TERMINEM DORĘCZENIA KWIATÓW NALEŻY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ?
  • Najlepiej złożyć zamówienie z kilku lub 1 dniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą doręczenia. Można też złożyć zamówienie w dniu dostawy ale do godz. 6.00 rano, przy czym realizacja zamówienia w tym samym dniu jest możliwa po godz. 14.00. 
        8. JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ?
Poznań Florist proponuje Państwu szeroką ofertę bezpiecznych metod zapłaty za zamówienie. Większości metod dostarcza wykorzystywany przez nas serwis DotPay obsługujący płatności internetowe:  Do płatności internetowej potrzebne są tzw. karty klasyczne, tzw. wypukłe (z wypukłym numerem karty).  
  • Karta kredytowa: Visa, MasterCard, Eurocard, Diners Club, JCB
  •  Przelew elektroniczny:
       - mTransfer (mBank)
       - Płacę z Inteligo (Inteligo)
       - MultiTransfer (MultiBank)
       - Przelew24 (BZ WBK)
       - ING Online (ING Bank Śląski)
       - Sez@m (Bank Przemysłowo Handlowy S.A.)
       - Pekao24 (Bank Pekao S.A.)
       - MilleNet ( Millenium Bank)
       - Deutsche Bank PBC S.A.
       - Kredyt Bank S.A. - KB24 Bankowość Elektroniczna
       - Lukas Bank - Płać z Nordea (Nordea)
  • Przelew bankowy na konto: 
            FLORIMA ul. Lwa 17 A/3  61-244 Poznań  nr konta: mbank 23 1140 2004 0000 3402 7470 1328
            Kod Swift do przelewu międzynarodowego: SWIFT BREXPLPWMBK
  • System płatności PayPal
  • Przekaz pocztowy   
        9.  KIEDY REALIZOWANE JEST ZAMÓWIENIE W PRZYPADKU PŁATNOŚCI PRZELEWEM ? 
  • Realizacja zamówienia następuje wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub przesłaniu kopii przelewu e-mailem na adres: biuro@poznanflorist.pl, bądź faxem na nr (+48) 61 6427002.    
      10. CZY PRZYJMUJECIE PŁATNOŚCI GOTÓWKĄ ? 
  •   Nie przyjmujemy wpłat gotówkowych.   
      11. CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ U WAS KWIATY ?
  • Nasza kwiaciarnia jest kwiaciarnią internetową i wysyłkową i nie można u nas odebrać osobiście kwiatów. Dostarczamy je pod wskazany w zamówieniu adres.
      12.  W JAKICH GODZINACH REALIZOWANE SĄ ZAMÓWIENIA ? 
  • Jeżeli chcą Państwo aby kwiaty zostały dostarczone w dniu składania zamówienia, zamówienie musi zostać złożone i opłacone do godziny 06:00 rano (w dni robocze), przy czym dostawa w dniu złożenia zamówienia możliwa jest po godz. 14.00. Zamówienia na sobotę i niedzielę przyjmowane są do godziny 21:00 w piątek i tylko ten termin gwarantuje Państwu doręczenie przesyłki w określonym dniu. Zamówienia realizowane są w godzinach od 8:00 do 21:00 w dni powszednie i od 9:00 do 19:00 w soboty i niedziele.
      13.  CZY WYSYŁAJĄC KWIATY MOGĘ ZACHOWAĆ ANONIMOWOŚĆ ?
  • Dane Nadawcy nie są ujawniane Odbiorcom przesyłek kwiatowych. W tym celu udostępniliśmy dla Państwa pole "BILECIK" i w nim mogą Państwo umieścić te informacje. Pozostawienie przy składaniu zamówienia pustego pola "BILECIK" oznacza, że przesyłka kwiatowa będzie ANONIMOWA!   
Kwiaty przede wszystkim przepiękne! Dostarczone na czas, miła i profesjonalna obsługa. Najgoręcej polecam i zachęcam do zakupów, zdecydowanie warto.
Szymon
Gwarancja bezpieczeństwa Gwarancja bezpieczeństwa